
Cenotvorba a kalkulácie vo výrobnej firme
Postupy - Metódy - Návody – Praktické príklady
Kalkulácie a tvorba cien sú v dnešnej dobe prirodzenou súčasťou každého podnikateľského subjektu. Umožňujú vyčíslenie reálnych nákladov na jednotlivé výkony firmy a následné stanovenie optimálnej ceny pre trh, ktorá zabezpečí návratnosť vynaložených prostriedkov a materiálov v očakávanej miere. Tieto princípy sú významnejšie s narastajúcou konkurenciou na trhu a meniacim sa podnikateľským prostredím. Zjednodušte si vďaka našej multimediálnej publikácii nastavenie a výpočet cien Vašej výrobnej firmy.
149 €
bez DPH a nákladov na dopravu.
Popis publikácie:
Poznanie podmienok trhu si vyžaduje znalosti z oblasti pôsobenia zákonov, ktoré trh ovplyvňujú. Ich akceptovanie by malo vyústiť do cenovej stratégie firmy. Jej praktická aplikácia by sa mala prejaviť v nastaveniach cenovej politiky firmy tak, aby nastavené ceny pokryli náklady, vytvorili priestor pre zisk a boli zároveň akceptovateľné zo strany klientov. Zaobstarajte si sprievodcu cenami a aplikujte správne metódy kalkulácií v praxi výrobnej firmy.
Prolistujte si ukázku publikace
Publikácia ponúka:
Prehľad rôznych kalkulačných metód v závislosti od výrobných postupov, napr.:
1. metódy deliace
-
-
-
-
jednoduchá deliaca metóda,
-
deliaca metóda pri stupňovitej výrobe,
-
metóda kvantitatívneho výťažku,
-
zostatková metóda;
-
-
-
2. metódy ekvivalentné;
3. metódy prirážkové
-
-
-
-
prirážky k materiálovej spotrebe,
-
prirážky k jednicovým mzdám,
-
prirážky k súčtu spotrebovaných surovín a jednicových miezd,
-
metóda skupinových prirážok,
-
metóda strediskových prirážok,
-
metóda strojových prirážok;
-
-
-
4. kalkulácie v závislosti od veľkosti objednávok (analýza nulového bodu)
Cieľ publikácie:
Cieľom publikácie je, aby čitateľ na základe vyššie uvedeného:
– pochopil úlohu rôznych faktorov, ktoré ovplyvňujú cenu – náklady, konkurencia, dobré meno, cieľová skupina zákazníkov a pod.,
– porozumel a vedel aplikovať správne metódy kalkulácie v praxi výrobnej firmy,
– získal praktické zručnosti pri zostavovaní kalkulácii firemných nákladov,
– bol schopný nastaviť také ceny, ktoré pokryjú náklady, vytvoria priestor pre zisk a budú
akceptované zo strany klientov,
– prevzal kontrolu nad nákladmi firmy a a vedel ich premietnuť do ceny.
Publikácia vám poslúži ako:
-
-
- sprievodca prácou s cenami, ktorý napomôže pochopiť ich rolu v podnikaní
- pomocník pri výbere správnej metódy kalkulácii cien
-
Komu je produkt určený:
Publikácia „Cenotvorba a kalkulácie vo výrobnej firme„ je určená všetkým finančným a obchodným riaditeľom, ďalej majiteľom a konateľom firiem či vedúcim marketingových oddelení. Taktiež by nemala chýbať ďalším osobám, ktoré sú zodpovedné za oblasť cien a kalkulácií.
Špecifikácia:
Multimediálny produkt zahŕňa šanón (formát A4) a USB disk s praktickými kalkulačnými vzorcami pre okamžitú aplikáciu.
Obsah publikácie:
A. Cena
1. Určovanie ceny
2. Cenová stratégia firmy
3. Optimálna cena
4. Cena ako súčasť marketingového mixu
5. Základné metódy cenotvorby
6. Transferové oceňovanie
B. Kalkulácie
1. Vzťah kalkulácií a cenotvorby
2. Kalkulačné členenie nákladov
3. Alokácia nákladov
4. Presnosť kalkulácií
5. Základné rozdelenie kalkulačných metód
6. Tradičné úplné kalkulačné metódy
7. Tradičné kalkulačné metódy vo výrobe – príklady a postupy
7.1 Kalkulačné metódy vo výrobe v závislosti od výrobných postupov
7.2 Kalkulácia nákladov z hľadiska veľkosti objednávok
7.3 Kalkulácia nákladov v obchodných organizáciách
7.4 Kalkulácia nákladov v službách
7.5 Kalkulácia cien zváracích prác
7.6 Univerzálny kalkulačný model
8. Moderné kalkulačné metódy
9. Tvorba kalkulačnej smernice
Obsah USB:
- Kalkulačné vzorce pre okamžitú aplikáciu
-
Špecifikácie:
- Cca 90 tlačených strán formátu A4 v šanónu – nevyhnutná teória, rady, tipy, návody k cenotvorbe a kalkuláciám + príklady z praxe
- USB kľúč s kalkulačnými vzorcami